ادغام وزارت خانه ها-تهیه کننده:محمدرضا

آموزش وپرورش درفهرست ادغام وزارت خانه ها، آخرین اولویت است

وزیر آموزش وپرورش به دنبال مصوبه مجلس مبنی بر مکلف نمودن دولت در کوچک سازی:

وزیر آموزش وپرورش باتوجه به مصوبه اخیرمجلس مبنی بر مکلف نمودن دولت درامر کوچک سازی، آموزش وپرورش را اولویت آخر دانست.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، دکتر حاجی بابایی ضمن تقدیر ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با موضوع خصوصی سازی دراین وزارت خانه به مصوبه اخیرمجلس درخصوص کوچک سازی دولت در برنامه پنجم توسعه اشاره کردوافزود:آموزش وپرورش باشمول بیش از 50 درصد  کارکنان دولت ، مخاطبان بیشمار وحجم وسیع فعالیت ها ،عظیم ترین دستگاه اجرایی کشور است و نباید آن را با سایر دستگاه های اجرایی مقایسه نمود.

وی با انتقاد از اظهار نظر برخی افراد درخصوص ادغام آموزش وپرورش  قبل از کار کارشناسی و علمی ، خاطر نشان ساخت: براساس شواهد موجود، آموزش وپرورش همواره از نظر کارشناسان و متخصصان امر تعلیم وتربیت استقبال نموده است ودرموضوع ادغام نیز ازآنان استمداد می طلبد.

دکتر حاجی بابایی که خود را به عنوان نماینده ی جامعه بزرگ معلمان می داند، تصریح کرد : نه تنها بحث ادغام را در این وزارت خانه منتفی می دانم بلکه باشناختی که ازاین حوزه ومولفه های آن دارم، اعتقادم این است که این وزارت خانه خود باید به دووزارت خانه تقسیم شود.

وی به پاسخ مزاح گونه ای که درحاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی به سوال خبرنگاران داده بود، اشاره کرد ویادآور شد: همان گونه که پیش از این نیز گفته ام، ادغام آموزش وپرورش  با وزارت خانه های دیگر فقط می تواند درحد یک مزاح مطرح شود، دراین صورت ماترجیح می دهیم آموزش وپرورش باوزارت نفت ادغام شود تاحداقل مشکلی از مشکلات آن حل گردد.

وزیر آموزش وپرورش تاکید کرد :  اینجانب براساس نظر کارشناسی شخصی با طرح ادغام آموزش وپرورش مخالف  هستم  هر چند درنهایت تابع قوانین ومصوبات مجلس می باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد